Succesverhalen

Succesverhalen

Ronald Kerklau is stagedocent op het Bonhoeffer College locatie Vlierstraat, een school voor praktijkonderwijs. Het doel van praktijkonderwijs is om leerlingen toe te leiden naar een baan of een vervolgopleiding. Naast een passend theorieaanbod, krij ...
lees verder
student-ervaringsverhaal
Jongeren met een arbeidsbeperking, die zich beter willen voorbereiden op hun stap naar de arbeidsmarkt, kunnen gratis deelnemen aan de Realisten Academie: de inclusie-makers. Als Realist krijgen ze een realistisch beeld van hun talenten en mogelijkhe ...
lees verder
Natascha
Jongeren met een arbeidsbeperking, die zich beter willen voorbereiden op hun stap naar de arbeidsmarkt, kunnen gratis deelnemen aan de Realisten Academie: de inclusie-makers. Wandana was een van deze deelnemers. Natascha begeleidde haar als Buddy. Me ...
lees verder
student
“Sinds een half jaar ben ik weer helemaal de oude, of beter gezegd: de vernieuwde Noor 2.0. De twee jaar ervoor  waren voor mij erg pittig. Ik kreeg een burn-out met paniekstoornis en zat daardoor thuis terwijl ik allemaal leuke plannen had gemaakt. ...
lees verder
certificaat
Thuiszittend met een (autistische) burn-out en paniekstoornis had Noor Wobbes extra behoefte aan structuur. Ook de coronapandemie maakte het er niet makkelijker op. Ze wilde weer meedoen in de maatschappij maar wel op haar eigen tempo en rekening hou ...
lees verder
interview1
Wat heeft deelname aan de Realisten Academie 2.0: 'samen voor gelijke kansen' (de academie kreeg per 1 mei 2021 een vervolg met 'de inclusie-makers') opgeleverd voor de Realisten? Dit was de centrale vraag tijdens het verdiepende interview met drie R ...
lees verder
Ingrid Schuurman-5
Een aantal teamleden van de Realisten Academie 2.0: 'samen voor gelijke kansen' (de academie kreeg per 1 mei 2021 een vervolg met 'de inclusie-makers') is al vanaf de start van dit project betrokken. Zo ook Ingrid Schuurman, projectmedewerker bij CNV ...
lees verder